CALVIN KLEIN WATCHES & JEWELRY kondigde de nieuwe wereldwijde reclamecampagne voor de nieuwe horloges en juwelen van CALVIN KLEIN aan. De campagne, NO TIME LIKE THE FIRST, toont de zorgeloze en authentieke ervaring van de jongeren van de dag van vandaag.
Met deze campagne wil CALVIN KLEIN WATCHES & JEWELRY de ervaringen en belevenissen die jongeren meemaken weerspiegelen. Het coming-of-age concept legt de emotie bloot van iets voor de eerste keer ervaren, van een eerste liefde of voor het eerst met een moto rijden. De campagne moet ons eraan herinneren onze jeugd te koesteren en dat voor al de tijd dat je nog hebt, het nooit meer hetzelfde zal zijn als de eerste keer.
Modellen Cara Taylor, Justin Martin, Kohei Takabatake, Hyun Ji Shin en Roos van Elk zijn het gezicht van de campagne. De collectie heeft meerdere categoriën voor een ruimere keuze. Ze bestaat uit een reeks opvallende en authentieke designstukken evenals statementhorloges met nieuwe kleuren, strepen, kettingen en manchetten.
CALVIN KLEIN #mycalvins
De must have voor de vrouwen is de CALVIN KLEIN #mycalvins horlogecollectie, beschikbaar in drie kleurrijke tone-on-tone sets. Het horloge is gecombineerd met twee armbanden, waardoor vele combinaties mogelijk zijn.
CALVIN KLEIN fraternity
Voor de mannen is er de CALVIN KLEIN fraternity collectie. Deze bevat driehandige uurwerken in zeven contrasterende modellen in gekleurde strepen of lederen vintage bandjes.
CALVIN KLEIN unified
In deze collectie vind je elegante sieradensets. Ze vormen subtiele bewegingen door de verstrengelde draden. Het past zich perfect aan aan de nek en arm. De opvallende sets bestaan uit een choker, armbanden en oorbellen. De juwelen zijn verkrijgbaar in roestvrij staal en champagne gouden PVD-afwerking.
CALVIN KLEIN statement
Een gedurfde collectie die opvalt door het ketting thema. Het weerspiegelt precisie en regelmaat. In deze collectie wordt het nieuwe materiaal van het merk, geelkoper, gebruikt.